بازرگاني تيناكم بازرگاني تيناكم .

بازرگاني تيناكم

قيمت اسيد سيتريك خوراكي واردكننده اسيد سيتريك آبدار مراكز فروش اسيد سيتريك


آمونياك در مراحل مختلف متالورژي، از جمله نتردنج از ورق هاي آلياژي به سخت شدن سطح آنها نيز استفاده ميشود. از آنجا آمونياك مي تواند به راحتي تجزيه مي شود به عملكرد هيدروژن، آن را به يك منبع قابل حمل مناسب از هيدروژن اتمي براي جوشكاري است. علاوه بر اين، آمونياك مي تواند مقدار قابل توجهي گرما از محيط اطراف خود را (به عنوان مثال، يك گرم آمونياك جذب 327 كالري گرما)، كه آن را به عنوان خنك كننده در تجهيزات برودتي و تهويه مطبوع مفيد جذب مي كند. در نهايت، در ميان استفاده جزئي آن گنجاندن در خاص شويي خانگي است.

فارسي
Tags: 

Ammonia

فروش اسيد سيتريك خشك و آبدار

شركت بازرگاني تيناكم اسيد سيتريك خوراكي و دارويي را از كشور چين وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسيد سيتريك خوراكي و دارويي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد سيتريك

فارسي

واردكننده اسيد فوماريك، خريد اسيد فوماريك خوراكي، قيمت اسيد فوماريك صنعتي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد كه ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

اسيد فوماريك(Fumaric acid)

ويژگي هاي فيزيكي و شيميايي

فارسي
Tags:

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۵:۵۹ توسط:محمد نوري موضوع:

قيمت روز گوارگام فروش گوارگام guargum توليدكننده گوارگام

فروش محلول آمونياك مايع با خلوص 20-25درصد - Ammonia

شركت تيناكم محصول آمونياك مايع را خلوص 20 تا  25 درصد عرضه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200كيلو گرمي و يا تانكرهاي 17 و 25 تني با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد محلول و گاز آمونياك99درصد با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

قيمت فروش كلسيم لاكتات - موارد استفاده در صنايع غذايي

پودر لاكتات كلسيم

لاكتات كلسيم با مخلوط كردن اسيد لاكتيك با كربنات كلسيم يا هيدروكسيد كلسيم توليد شده است. اين حلاليت بالا و سرعت حل، فراهمي زيستي بالا، طعم خوب. اين يك منبع خوب كلسيم به طور گسترده اي در محصولات غذايي و آشاميدني، محصولات بهداشتي، دارويي و ديگران زمينه استفاده مي شود.

فارسي

فروش لاكتات كلسيم غذايي - قيمت كلسيم لاكتات خوراكي - واردكننده لاكتات كلسيم

calcium lactate 5-hydrate, hydroxypropanoic acid-2, calcium salt pentahydrate

شركت بازرگاني تيناكم محصول لاكتات كلسيم Calcium lactate را از كشور چين و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد لاكتات كلسيم Calcium lactate با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: 

فروش آلژينات سديم - اسيد آلژيناك - آلژينيك اسيد- sodium alginate

فارسي

شركت بازرگاني تيناكم محصول گلايسين Glycine را از كشور آلمان با برند BASF و چين وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي كارتن 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلايسين Glycine با تلفنهاي ما تماس حاصل فرمائيد.

معرفي نمك سديم اسيد آلژينيك sodium alginate

Tags: 

قيمت فروش گلايسين Glycine در بازار

 شركت بازرگاني تيناكم محصول گلايسين Glycine را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلايسين Glycine با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

درباره گلايسين Glycine

فارسي
Tags: 

فروش گوارگام هندي - ويسكوزيته بالا

شركت بازرگاني تيناكم گوارگام را از كشور چين وهند وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گوارگام با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

 

توضيحات محصول آمونياك Ammonia

فارسي

فروش زانتان گام خوراكي- خريد صمغ گزانتان مش200

شركت بازرگاني تيناكم محصول  زانتان گام Xanthan gum را از كشور چين و آلمان وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي در مش هاي 80 و 200 با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد زانتان گامXanthan gumبا تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي
Tags: