بازرگاني تيناكم بازرگاني تيناكم .

بازرگاني تيناكم

صثقصثق ثص

 

لاكتوز

واردكننده اصلي لاكتوز مش 200 غذايي

لاكتوزغذايي- قيمت فروش لاكتوز مش 200

نامهاي ديگر: قند شير، 4-O-β-D-galactopyranosyl-D-gluغير مجاز مي باشدe
فرمول شيميايي: C12H22O11
گريد: خوراكي، دارويي
بسته بندي 25 كيلوگرمي

لاكتوز يا همان قند شير، يك دي ساكاريد است كه در طبيعت منحصرا در شير يافت مي‌شود. نام لاكتوز از لاكت(lacte) كه درلاتين به معناي شير است وپسوند اوز (ose)كه براي نامگذاري قندها بكار برده ميشود ريشه ميگيرد. اين قند از پيوند گليكوزيدي بين يك گالاكتوز و يك گلوكز بوجود مي آيد. اتصال اين دو منو ساكاريد(گالاكتوز و گلوكز)از نوع گليكوزيدي و بشكل بتا دي گالاكتوپيرانوزيل(۱ به ۴)بتا دي گلوكو پيرانوز مي باشد. چون لاكتوز داراي يك كربن آنومري آزاد در زيرواحد گلوكز است، بنابراين در گروه دي ساكاريدهاي احيا كننده طبقه‌بندي مي‌شود. اين قند به دو فرم ايزومري آلفا و بتا وجود دارد. فرم آلفا و بتا خواص بسيار متفاوتي از يكديگر دارند، از جمله: فرم آلفا داراي چرخش ويژه 89,4+ و نقطه ذوب 202درجه سانتي‌گراد و فرم بتا داراي چرخش ويژه 35+ و نقطه ذوب 252 درجه سانتي‌گراد مي‌باشد. هر دو اينها از نظر علمي جالب و در خور توجه مي‌باشند.

كاربردهاي لاكتوز

- نسبت به فروكتوز و گالاكتوز از شيريني كمتري برخوردار بوده و از اين رو ميتواند به عنوان جايگزين مناسب براي توليد محصولات رژيمي بدون قند استقاده شود.
- در صنعت مواد غذايي از اين ماده به عنوان يك پركننده در توليد محصولات خود استفاده ميكنند و از لاكتوز به عنوان يك افزودني غذايي براي ايجاد و بهبود عطر و طعم و نيز جلوگيري از تغيير رنگ محصول استفاده مي شود.

- از اين محصول در توليد شير خشك و غداي كودك به صورت قابل ملاحظه اي استفاده ميشود به طوري كه بيش از 50 درصد از شيرخشك را لاكتوز تشكيل مي دهد.
- شركت هايي كه در زمينه صنعت لبنيات و صنعت شكلات سازي فعاليت دارند مي توانند از طريق جايگزين كردن ماده لاكتوز با بخشي از شير خشك اسكيم مصرفي، علاوه بر كاهش قيمت تمام شده محصول باعت بهبود كيفيت ، طعم ، مزه و رنگ شوند زيرا اين محصول ميتواند جايگرين مناسبي جهت بخشي از شير خشك مصرفي در توليد مواد غذايي باشد.

- در صنعت داروسازي نيز از اين محصول به عنوان پوشش و پركننده در توليد انواع قرص ها مانند داروهاي ضد اسيد، قرص هاي ضد بارداري و قرص هاي مكيدني گلو و هر نوع قرص ديگر استفاده مي شود.

 

فارسي

فروش پروپيونات سديم نگهدارنده

بهترين نگهدارنده نان و صنايع غذايي

مشخصات محصول: پروپيونات سديم Sodium propanoate
نامهاي ديگر: Sodium propionate Napropion
فرمول شيميايي: C۳H۵NaO۲
شكل ظاهري: بلورهاي شفاف
كشور سازنده: چين
برند: FOODCHEM
     پروپيونات سديم نوعي نگهدارنده است كه از آن به عنوان يك مهار كننده رشد باكتري است. اين ماده  به طور گسترده اي در نان و ساير محصولات نانوايي براي جلوگيري از كپك زدن استفاده ميشود

كاربردهاي پروپيونات كلسيم:
 در فرآورده‌هاي نانوائي ، نان و خمير پيتزا براي جلوگيري از رشد كَپك‌ها به ميزان ۰/۱ تا ۰/۴ درصد استفاده مي‌شود، در نتيجه باعث افزايش عمرمحصولات ميشود. همچنين در پنيرهائي كه به صورت سرد بسته‌بندي مي‌شوند و پُركننده‌هاي مخصوص كلوچه‌هاي ميوه‌اي به مقدار مجاز (۰/۲ تا ۰/۳ درصد) مصرف مي‌شود.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش نيتريت سديم خوراكي

 نيتريت سديم صنايع غذايي

شركت بازرگاني تيناكم محصول نيتريت سديم را از كشور چين و آلمان با برند BASF وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد نيتزيت سديم با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.
كاربرد در صنايع غذايي:

- پيشگيري از رشد كلوستريديوم بوتولينيوم ( عامل بوتوليسم؛ مسموميت غذايي حاد)
- بهبود و حفظ طعم و رنگ ماهي و گوشت (به اكسيد نيتريك تبديل و با ميوگلوبولين تركيب ميشود)

تيريت سديم  به عنوان مواد نگهدارنده، به طور معمول در گوشتهاي فرآوري شده استفاده مي شود. دركالباس ، هات داگ، پپروني و…. بسياري از گوشتهاي فرآوري شده نيز مواد افزودني دارند تا  رنگ خاص را حفظ كنند. اين مواد شيميايي  همچنين رشد باكتري هاي مضر خاص و يا قالب و يا سموم ديگر مانند بوتوليسم و كلستريديوم و بوتولينوم را مهار مي كند. همچنين اين مواد با تركيب شدن با ميوگلولولين و هموگلولولين گوشت باعث ايجاد رنگ مطلوب صورتي در گوشت شده كه به آن حالتي جذاب و تازه مي بخشد به علاوه، اين موارد شروع فساد را در گوشت به تاخير انداخته و باعث حفظ عطر و طعم ادويه هاي آن مي شوند.

فارسي
Tags: 

فروش نمك سديم لاكتات

كاربردهاي نمك لاكتات سديم

شركت بازرگاني تيناكم محصول لاكتات سديم را از كشور چين با برند FOODCHEM وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد.

فارسي
Tags: 

قيمت فروش كاراگينان فيليپين Carrageenan

كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins

مشخصات محصول كاراگينان:
نامهاي ديگر: , كاروگينان فول، كاروگينان كاپا ، كاروگينان, caroginan, Carrageenan, carrageenins
كشور سازنده: فيليپين
بسته بندي: 25 كيلوگرمي
انواع مختلفي از كاراگينان موجود است كه بر حسب كاربرد به دسته هاي مختلفي تقسيم ميشود از جمله ميتوان به كاراگينان كاپا – كاراگينان آيونا – كاراگينان لامبدا اشاره نمود. نوع لامبدا در آب سرد محلول است ولي ژ ل تشكيل نمي‌دهد .كاپا و آيوتا كاراگينان با پروتئين‌هاي شير واكنش نموده و همراه با ساير صمغها از تراوش آب يا سرم شير به بيرون جلوگيري مي‌كنند . نوع كاپا و آيوتا درآب داغ (حرارت بالاتر از ۷۱ درجه سانتي گراد )حل مي‌شوند و به ترتيب در حضور كاتيونهاي پتاسيم و كلسيم ژلهاي قابل برگشت تشكيل مي‌دهند . ژلهاي حاصل از نوع كاپا شكننده بوده و حالت تراوش بيشتري از خود نشان مي‌دهد . درحاليكه ژلهاي آيوتا الاستيسيته و كشش بيشتري داشته و حالت تراوش وسينرسيس از خود نشان نمي‌دهند . مقدار ۱% تا ۳% درصد آن باعث تثبيت پروتئين‌هاي شير مي‌شود و در غلظت ۵/۰ تا ۱ درصد ژل تشكيل مي‌دهد . در فراورده‌هاي لبني ، دسرهاي ژله‌اي و ژله‌هاي كم كالري مصرف مي‌شود . درسيستمهايي كه محيط آنرا آب تشكيل مي‌دهد ۲/۰ تا ۱ درصد و درسيستمهاي شير ۰۱/۰ تا ۲۵/۰ درصد كاراگينان توصيه مي‌گردد.

 

فارسي
Tags: 

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :