بازرگاني تيناكم بازرگاني تيناكم .

بازرگاني تيناكم

قيمت اسيد سيتريك خوراكي واردكننده اسيد سيتريك آبدار مراكز فروش اسيد سيتريك


آمونياك در مراحل مختلف متالورژي، از جمله نتردنج از ورق هاي آلياژي به سخت شدن سطح آنها نيز استفاده ميشود. از آنجا آمونياك مي تواند به راحتي تجزيه مي شود به عملكرد هيدروژن، آن را به يك منبع قابل حمل مناسب از هيدروژن اتمي براي جوشكاري است. علاوه بر اين، آمونياك مي تواند مقدار قابل توجهي گرما از محيط اطراف خود را (به عنوان مثال، يك گرم آمونياك جذب 327 كالري گرما)، كه آن را به عنوان خنك كننده در تجهيزات برودتي و تهويه مطبوع مفيد جذب مي كند. در نهايت، در ميان استفاده جزئي آن گنجاندن در خاص شويي خانگي است.

فارسي
Tags: 

Ammonia

فروش اسيد سيتريك خشك و آبدار

شركت بازرگاني تيناكم اسيد سيتريك خوراكي و دارويي را از كشور چين وارد مينمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسيد سيتريك خوراكي و دارويي با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

اسيد سيتريك

فارسي

واردكننده اسيد فوماريك، خريد اسيد فوماريك خوراكي، قيمت اسيد فوماريك صنعتي

شركت بازرگاني تيناكم اسيد فوماريك خوراكي و دارويي را از كشور ژاپن وارد مينمايد كه ميتوانيد جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد با تلفنهاي شركت يا با مديريت فروش مهندس اميني تماس حاصل فرمائيد.

اسيد فوماريك(Fumaric acid)

ويژگي هاي فيزيكي و شيميايي

فارسي
Tags:

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ دى ۱۳۹۵ساعت: ۰۵:۳۵:۵۹ توسط:محمد نوري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :